وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه
وزیر اطلاعات چه گفت ؟

مصلحی با بیان این که دشمن در جنگ نرم خود علیه ایران به دلیل وجود ولایت فقیه شکست خورده است گفت: کسانی چنین القا می‌کنند که کشور دچار بحران است در حالی که این‌گونه نیست، البته فتنه و برنامه ریزی دشمن وجود دارد.
وی اضافه کرد: شما در قضایای مربوط به 16 آذر دیدید سران برخی جریانات که در 13 آبان لطمه اساسی دیدند می‌خواستند در روز دانشجو جبران کنند که به حول و قوه الهی در این زمینه هم ناکام ماندند و کل جمعیتی که با برنامه‌ریزی‌های زیاد توانستند در این روز در دانشگاه جمع کنند حدود هزار و دویست نفر بود.
وزیر اطلاعات در قسمت دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سؤال یکی از طلاب مبنی بر مقابله با مفاسد اقتصادی در کشور ابراز داشت: در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی کار‌های خوبی در وزارت اطلاعات انجام شده است ضمن این که در این رابطه شورای دستگاه نظارتی نیز فعال شده است.
وی همچنین گفت که آقای هاشمی رفسنجانی در سفر اخیرشان به مشهد در پاسخ به سؤال دانشجویی راجع به تحلیل قضایای انتخابات و جایگاه ولایت فقیه تعابیر نامناسبی را به کار برد از جمله این که گفت(( ولی فقیه تا زمانی است که مردم بخواهند)).
وزیر اطلاعات با تأکید بر ضرورت برخورد با فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی گفت: وزارت اطلاعات در این خصوص اقداماتی را انجام داده است البته ما در این قضایا به دنبال این نیستیم که اسطوره سازی بشود، خیلی‌ها در قضایای اخیر به دنبال اسطوره ‌سازی بودند اما به دلیل تدبیر رهبری این مسأله منتفی شد.
منبع مطلب : سایت تابناک

نظر نویسنده :
وزیر اطلاعات گفت : ((کسانی چنین القا می‌کنند که کشور دچار بحران است در حالی که این‌گونه نیست((
وزیر اطلاعات نگفت اگر کشور دچار بحران نیست چرا جو کشور نظامی است و در خیابان فقط باید مامور امنیتی دید؟؟؟این همه معترض از کجا آمده اند؟؟؟
وزیر اطلاعات گفت: (( کل جمعیتی که با برنامه‌ریزی‌های زیاد توانستند در این روز در دانشگاه جمع کنند حدود هزار و دویست نفر بود))
وزیر اطلاعات نگفت که جمعیت معترض کننده بیرون از دانشگاه چند نفر بودند ؟؟؟
وزیر اطلاعات گفت : ((در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی کار‌های خوبی در وزارت اطلاعات انجام شده((
وزیر اطلاعات نگفت آیا در نظر دارد مانند ا.......د نسبت به معرفی مفاسد اقتصادی اقدام کند یا خیر؟؟؟
وزیر اطلاعات گفت : ((که آقای هاشمی رفسنجانی در سفر اخیرشان به مشهد در پاسخ به سؤال دانشجویی راجع به تحلیل قضایای انتخابات و جایگاه ولایت فقیه تعابیر نامناسبی را به کار برد از جمله این که گفت ((ولی فقیه تا زمانی است که مردم بخواهند))
وزیر اطلاعات نگفت آیا تحلیل ها باید با نظر ایشان دقیقا یکی باشد ؟؟؟
وزیر اطلاعات نگفت آیا مردم ولی فقیه را نمی خواهند که ایشان اینگونه از شنیدن نظر آقای هاشمی برآشفته اند ؟؟؟
وزیر اطلاعات بر ضرورت برخورد با فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی تاکید کرد
وزیر اطلاعات نگفت آیا برای ایشان دادگاهی برگزارشده یا جرم ایشان اثبات شده است که ایشان قصاص قبل از جنایت می کنند؟
و آیا اگر جرمی ثابت شده باشد وظیفه اجرای حکم با ایشان است یا .........؟؟؟؟؟؟؟

برچسب‌ها: ,

نوشته شده در ۲۰:۰۰ توسط میثم معتمدنیا. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin