وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه
چرا حرف ا.......د را علم می کنید ؟

اسدالله بادامچيان در واکنش به سخنان محمود ا.......د در اصفهان در خصوص اينکه آمريکايي ها براي جلوگيري از ظهور امام زمان(عج) برنامه دارند، اين سخنان را بد ندانست، بلکه خبرنگاران را متهم کرد که چرا از صحبت هاي ا.......د سوژه مي سازند.

به نوشته روزنامه مردمسالاری اين نماينده اصولگراي تهران در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران پارلماني که اظهارات محمود ا.......د در اصفهان در خصوص ممانعت آمريکا براي ظهور امام زمان و در اختيار داشتن اسنادش توسط ا.......د را چگونه ارزيابي مي کند، گفت:

(( اين سو استفاده ها بد است،آقاي ا.......د يک حرفي زده است اما اينکه اين نکته را بگيريد و علم کنيد بد است.((

وي در پاسخ به اين سوال که يعني آن حرفي که زدند بد نيست؟ اما سوال ما در باره آن حرف بد است؟گفت )):اين نکته گيري ها از نظر اخلاقي خيلي زشت است.((

قائم مقام حزب موتلفه ادامه داد: ((در اخلاق اسلامي و ادب ايراني بسيار زشت است که کسي يک حرفي بزند بعد بقيه از آن سوژه درست کنند))

بادامچيان در پاسخ به اين سوال که از نظر اسلام در مورد امام زمان(عج) اينگونه حرف زدن اشکالي ندارد؟گفت:((شما که فقيه نيستيد من هم نيستم; اگر کسي درباره امام زمان نظرش را بگويد قصدش مهم است، اگر قصد توهين داشته باشد بله بد است اما اگر قصد توهين نداشته باشد ،نظر بگويد نه، چه اشکالي دارد)).

منبع مطلب: سایت نواندیش

نظر نویسنده :

ظاهرا آقای بادامچیان در جریان نیستند که ا.......د در جایگاه یک رییس جمهور این مطالب را مطرح نموده اند که اینچنین بی تفاوت رفتار نموده اند.

آقای بادامچیان این حرف توسط یک راننده،فروشنده،مربی فوتبال،هنرپیشه،پرستاریا ... مطرح نشده است بلکه سخنانی است که گوینده اش به ادعای خود نماینده مردم ایران است .هرچه فکر می کنم متوجه منظور نمی شوم .(( آقاي ا.......د يک حرفي زده است)) این به چه معنی است؟یعنی یک به اصطلاح رییس جمهور نباید پاسخ گوی سخنان خود باشد؟

آقای بادامچیان گفته اید ((در اخلاق اسلامي و ادب ايراني بسيار زشت است که کسي يک حرفي بزند بعد بقيه از آن سوژه درست کنند))

آیا در اخلاق اسلامی و ادب ایرانی دروغ زشت نیست؟

آیا در اخلاق اسلامی و ادب ایرانی تهمت زشت نیست؟

آیا در اخلاق اسلامی تقلب زشت نیست ؟

آیا در اخلاق اسلامی سرکوب مردم زشت و کریه نیست ؟

البته عده ای که حافظه تاریخیشان یاری می کند،افاضات شما را در مورد ((خودسوزی های سیاسی)) ،((فشار اجتماعی)) و اینکه ((چرا مردم تهران در خانه شان مرغ نگه نمی دارند تا تخم مرغشان تامین شود)) را به یاد دارند و این نوع تحلیل و اظهار نظرها از نظر شما برایشان عجیب نمی نماید.

برچسب‌ها: , ,

نوشته شده در ۲۰:۲۴ توسط میثم معتمدنیا. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin