وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه
رسانه های خارجی که دروغ نمی گویند!!!

روزنامه اعتماد نوشت:
شبکه خبر جمعه شب، برنامه های معمول خود را متوقف کرد و به پخش برنامه زنده مخصوص ماجرای 16 آذر و اعتراض به پاره شدن عکس بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی پرداخت. با توجه به شبهه‌ای که در خصوص احتمال ساختگی بودن این تصاویر برای ضربه زدن به جنبش سبز مطرح شد، مجری این سوال را از سیداحمد خاتمی پرسید که مهمان تلفنی این برنامه بود. امام جمعه موقت تهران در این باره گفت؛ ((بسیار خب، ما دروغ می گوییم، رسانه های خارجی که دروغ نمی گویند. آنها نیز همین تصاویر را پخش کردند.((وی البته اشاره نکرد منبع این رسانه ها، تصاویر صدا و سیما بود.

منبع مطلب : سایت شفاف

نظر نویسنده :

رسانه های خارجی که دروغ نمی گویند،یعنی ما تشخیص می دهیم کی دروغ می گویند و کی راست می گویند مثلا الان و در این مساله کاملا حق با آنهاست.اصلا هم مهم نیست که از تصاویر ما استفاده کردند.مهم اینه که الان از ما پاک و منزه ترند و در خبر رسانیشان نیز صداقت کامل دارند.بگذریم از بعضی از وقتها که شیطان به جلدشان می رود و خدایی نکرده دروغ منتشر می کنند.مثلا معلوم نیست بعضی از مواقع از کجا می آیند و می گویند جمعیت کثیری در حال اعتراضند.البته شاید هم چشمشان مشکل دارد و 15-10 نفر را جمعیت زیادی می بینند.

به هر حال الان راست گفتند.حرفی دارید؟ اعتراض کردید. اصلا حقتونه ببریمتون کهریزک حالا که اعتراض دارید به فرمایشات متین و منطقی.

برچسب‌ها: , ,

نوشته شده در ۲۰:۱۷ توسط میثم معتمدنیا. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin