وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه
حضور در رختکن تیم ملی فوتسال بانوان

حضور محمد علی‏‏ آبادی در جایگاه تماشاگران دیدار تیم‏های ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن، اگرچه به خودی خود جالب بود اما جالب‏تر از آن حضور رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در رختکن برای تبریک پیروزی ملی‏پوشان دختر کشورمان بود که اقدامی بی‏سابقه محسوب شده و پرسش‏های اساسی را در بستر نگرانی از عواقب چنین رفتاری برای جامعه ورزش علی‏الخصوص ورزش بانوان به همراه داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ ساعت 5 و 20 بعدازظهر دوشنبه مسئول تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در گفتگو با رادیو ورزش ضمن اعلام پیروزی بانوان ایران بر تیم ژاپن در مسابقات ویتنام گفت: برای تشویق بانوان فوتبالیست کشورمان آقای علی‌آبادی در سالن بازی حضور یافت و آن را از نزدیک مشاهده کرد و البته در پایان بازی در محل رختکن بازیکنان حضور یافته و این پیروزی را به بانوان ایرانی تبریک گفت!

این خبری شگفت‏ انگیز بود که برخی رسانه‏ها امروز به آن پرداختند و جالب آنکه با انتشار تصاویر مربوطه به این اقدام نادر، به حساسیت آن دامن زده شده تا چالش جدی به وجود آید و این پرسش قابل طرح باشد که آیا رئیس سابق دستگاه ورزش و مشاور فعلی رئیس‏جمهور و رئیس کمیته ملی المپیک به حرمتی که برای حضور یک مدیر ارشد جمهوری اسلامی ایران میان تماشاچیان دیدار تیم ملی بانوان با تیم ملی بانوان ژاپن که مشخصاً دارای حجاب نبوده‏اند، واقف نیست؟
اما حال که چنین اتفاقی افتاده، چه لزومی داشت، با افتخار در رسانه‏ها جار زده شده و تصاویری از آن منتشر شود و چنین اعمالی که اگر یک شخص عادی انجام دهد، بی‏برخورد نمی‏ماند، لوث شود؟ آیا این واکنشی از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک پس از حضور علی‏آبادی در این مسابقات و همچنین رختکن باعث نمی‏شود که عده‏ای تصور کنند چنین اعمالی به عمد صورت پذیرفته تا قبح موضوع تا حدودی برداشته شود؟
حقیقتاً در صورتی که در برداشتی بدبینانه این اتفاقات یک حادثه تلخ نامیده نشود و به زعم عده‏ای شیوه‏ای برای تابوشکنی در ورزش -آن هم توسط معاون سابق و مشاور فعلی رئیس‏جمهور- لقب گیرد، چه پاسخی می‏توان برای آن داشت و چگونه می‏توان به توجیه چنین اقدامی پرداخت؟ با وجود آنکه خوشبختانه تصویری از حضور رئیس کمیته ملی المپیک در رختکن منتشر نشد و حتی درصدد تکذیب این موضوع نیز برآمدند اما اگر این موضوع با حفظ موازین شرعی نیز به وقوع پیوسته باشد، آیا صورت خوشی نزد افکارعمومی دارد؟
انتظار می‏رود مدیران ارشد ورزش با تامل بیشتر به این موضوع بپردازند و از این میان رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان نفر دوم ورزش در داخل کشور و نفر اول ورزش در سطوح بین‏المللی، باعث ایجاد واکنش نزد بزرگان مذهبی نشود، چرا که در آن صورت نه تنها برای ایشان، بلکه برای ورزش حواشی ایجاد خواهد شد که گام‏های آهسته و با احتیاط برای توسعه ورزش بانوان، به یک‏باره به عقب خواهد رفت و هزینه غیرقابل پیش‏بینی را به ورزش تحمیل می‏نماید که به نفع هیچ‏کس نیست.
منبع :سایت تابناک

نظر نویسنده :
کمی به تصویر دقت کنید،نوع پوشش 2 بازیکنی که در سمت چپ تصویر دیده می شوند؟ از زانو به پایین هیچ پوششی دیده نمی شود؟
در مورد درست یا نادرست بودن حضور ایشان هیچ نظری نمی دهم فقط سوال اینجاست که اگر این اتفاق زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و یا سید محمد خاتمی افتاده بود نظاره گر چه نوع برخوردی بودیم ؟
کجایند حامیان ارزشها ؟؟؟
مرگ خوب است ولی برای همسایه ؟؟؟!!!

برچسب‌ها: , ,

نوشته شده در ۱۹:۳۳ توسط میثم معتمدنیا. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin