وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه
نتایج نظر سنجی و سپاس از شما

روزی که این نظر سنجی رو در صفحه وبلاگم گذاشتم فکر نمی کردم با چنین نتایجی رو به رو بشم.

از 5 دی تا 5 بهمن که 1 ماه این نظر سنجی فعال بود دوستان عزیز لطف کرده و نظرات خودشون رو اعلام کردن.
از تمام دوستان که در نظر سنجی شرکت کردن تشکر می کنم،چه موافق چه مخالف ،چه کسانی که به گزینه بسیار عالی و چه کسانی که به گزینه مردود رای دادن تشکر می کنم.
در این نظر سنجی که به مدت 1 ماه فعال بود و در مورد سنجش امتیاز این وبلاگ بود 129 نفر شرکت کردند که از این تعداد 69 نفر معادل 53.4% به گزینه بسیار عالی رای دادند،15 نفر معادل 11.6% به گزینه عالی رای دادند،24 نفر معادل 18.6% گزینه خوب را برگزیدند، 1 فرد معادل 0.7% آرا را به گزینه متوسط اختصاص داد،3 نفر معادل 2.3% به گزینه ضعیف رای دادند،هیچ فردی گزینه خیلی ضعیف را انتخاب نکرد و 17 نفر معادل 13.1% این نظر را داشتند که نمره این وبلاگ نمره مردودی است.

از تمام دوستان تشکر می کنم وامیدوارم همچنان اکثریت دوستان از این وبلاگ و مطالبش راضی باشند.این هم تصویر نتایج پایانی نظر سنجی:



برچسب‌ها:

نوشته شده در ۱۶:۵۴ توسط میثم معتمدنیا. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous solaymankarimi said...
سلام ...تبادل لینک میکنی من پیچ رانکم +3 است و منو با نام ۩۞۩بزرگترین مرکز دانلود۩۞۩ لینک کن بعد تو وبم بهم خبر بده تا منم بلینکمت خوشحال میشم بیای
www.lo0veyou.mahblog.com