وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه
قضاوت با شما

پست قبلی را نوشتم. داشتم کامنتهاشو بررسی می کردم که رسیدم به نظر یک دوست حامی ا.......د که زحمت کشیده بود و چند خطی نوشته بود همون روز جوابش رو دادم اما در قسمت کامنتها.

چند نفری از دوستان پیشنهاد کردن عین مطلب اون دوست عزیز رو به اضافه جوابیه خودم تو صفحه اصلی بذارم و قضاوت رو به عهده کسانی بذارم که از وبلاگ بازدید می کنند.نظر یادتون نره.

این کامنت اون دوست عزیزمون :

سلام دوست عزیز
من طرفدار احمدی نژاد هستم و خواهم بود چرا می خواهی مسائل را بد جلوه بدهی مرد باش قشنگ مناظره کن ولی اینکه تو از بی عدالتی دم می زنی که وارث آن دولت های قبلند عزیزم ما ولایتی هستیم یعنی شیعه هستیم یعنی مسلمان هستیم و یعنی یکتاپرست عزیز دلم تو موسوی هستی مبارک من احمدی نژادی هستم هر وقت توانستی در وبلاگت عادل باشی و به کسی توهین نکنی اونوقت سبز علوی هستی وگر نه سیز عموی هستی
در ضمن ولایت فقیه را با مراجعه به کتاب استاد شهید مطهری بخوان
در مورد موسوی فقط این را بدان ما پیرو ولایتیم یار امامیم و هر کس باشد چه موسوی و چه احمدی نژاد از خط ولایت پا پیش نهد پاهایش را قطع خواهیم کرد نمونه آن شعارهای میلیونی عاشورائیان
آیا بودی ؟ مطمئنا" خیر
و بدان چه کس در نظرات از شما حمایت می کنند کسانی که ایران را بدون اسلام می خواهند
به هر حال سبزت را دوست ندارم زیرا یاد گرفتیم از کودکی تا الان به سبز احترام بگزاریم ولی سبز علوی
سبز فقط سبز علی
رهبر فقط سید علی
شاد باشی هموطن مسلمان

و این پاسخ من به ایشان :

سلمان عزیز

نظرت را خواندم اما سطر به سطر و گفتار به گفتار آن سراسر خود بزرگ بینی بود و پر از ایراد. می خواهی ایراداتت را بشنوی ؟

قبل از هر چیز ممنونم که مرا دعوت به مناظره کردی گرچه این را نیز به حساب خودت با تحقیر عنوان نمودی و با عنوان جمله ((مرد باش قشنگ مناظره کن)) خود را مرد فرض کردی و طرف مقابلت را ....

این خود بزرگ بینی نه تنها در تو دوست عزیز بلکه در اکثر قشر خاصی از جامعه وجود دارد.

می خواهم ایرادات و اشکالات سخنانت را بشمارم آیا طاقت شنیدنش را داری؟

1- می گویی ((من طرفدار ا.......د هستم و خواهم بود ))یعنی فارغ از رفتارهای احتمالی آتی ایشان در آینده همچنان طرفدار ایشان خواهی بود.امروزه وقتی از مهندس میرحسین موسوی حمایت می کنیم می گویند ایشان تغییر کرده اند می گویند ملاک حال افراد هست حال شما از طرفداری خودتان در آینده از ا.......د می گویید.یعنی از عدم تغییر ایشان اطمینان دارید دو حالت بیشتر وجود ندارد یا از آینده خبر می دهید و غیب گو هستید یا آنچنان ایشان را بت خود قرار داده اید که نتیجه اش این سخنان است که تحت هر شرایطی باید طرفدار ایشان بود.

2- در ادامه گفتی ((چرا می خواهی مسائل را بد جلوه بدهی )).آیا برخورها و رفتارهایی که با معترضین شد را نمی دانید ؟یا اینقدر غرق در رفتار و سخنان گهربار محبوب خود شده اید که فرصت تفکر ندارید ؟ کدام سخن و حرف در این وبلاگ خلاف واقع بوده است.حتی اگر یک مورد یافتید حق به جانب شما .

آیا این که رادیوی ملی خبر نوه دار شدن یکی از نزدیکان ا.......د را پخش کرد بد جلوه دادن مسائل است ؟

آیا اینکه یکی از حامیان ا.......د می گوید مردم در خانه مرغ و خروس نگه دارند تا تخم مرغشان تامین شود بد جلوه دادن مسائل است؟

آیا اینکه ا.......د می گوید آمریکاییها برای جلوگیری از ظهور امام زمان (عج) برنامه دارند بد جلوه دادن مسائل است؟

آیا اینها واقعیتهایی نیست که باید بپذیریم مطرح شده اند و ............

باز هم بگویم ؟

3-گفتی ((مرد باش قشنگ مناظره کن)).یعنی خود را مرد فرض کردی و طرفت را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این خود بزرگ بینی نه تنها مختص شما دوست عزیز بلکه دربسیاری از همفکران شما وجود دارد.

4-گفتی اینجانب از بی عدالتی صحبت می کنم که وارث آن دولتهای قبلند.دوست عزیز کمی مطالعه کن و بپذیر نارضایتی مردم در این دوره بسیار فراتر از هر دوره دیگری است.این را می توان از وضع موجود جامعه لمس کرد.به گردن نگرفتن مشکلات که بابت سو مدیریت است و نسبت دادن آن به گذشته نه تنها از لحاظ اخلاقی صحیح نیست بلکه در بعد شرعیش نیز می تواند تهمت و دروغ باشد چیزی که امروز آقایان ترسی از بیان آن ندارند.

4- گفتی ((هر وقت توانستی در وبلاگت عادل باشی و به کسی توهین نکنی اونوقت سبز علوی هستی وگر نه سیز عموی هستی))
(درستش اموی می باشد غلط نوشتی دوست عزیز)

ابتدا مجدد تاکید می کنم در این وبلاگ سعی بر این شده است که مطالب توهین آمیز نباشد و تنها بر مبنای منطق و مستندات صحبت شود.بگذریم

می خواهم بپرسم شما که می گویی شیعه هستی،مسلمان هستی و یکتا پرستی بر مبنای چه صلاحیتی به خود اجازه می دهی کسی را که به هر دلیلی (حتی رعایت نکردن عدالت در وبلاگش –حتی مسایلی بزگتر از این) سبز اموی بنامی ؟

کجای دین اسلام این اجازه را به شما و امثال شما داده است که کسی را اموی بنامید ؟

همین رفتار زشت،زننده و کریه باعث روی گرداندن جوانان از دین شده است.

روز قیامت که پرده ها کنار رفت مشخص می شود چه کسی علوی بوده است و چه کسی اموی .تا آن روز نه شماو نه من و نه شخص دیگری صلاحیت این را نخواهیم داشت که یکی را اموی بنامیم و دیگری را علوی. اگر اینکار را کردیم آن دنیا باید پاسخگو باشیم.البته اگر به آن دنیا اعتقاد داشته باشیم و اعتقادمان در حد شعار نباشد.

5- گفتی ((هر کس بخواهد از خط ولایت پا پیش نهد پاهایش را قطع خواهیم کرد)) .این اجازه را چه کسی به شما داده ؟

شما مرجع قضایی هستید ؟ مرجع نظامی هستید ؟چرا این همه خشونت ؟ غیر از قطع دست وپا و به جان جوانان مردم افتادن تبحر دیگری هم دارید؟

6- گفتی ((نمونه آن شعارهای میلیونی عاشورائیان آیا بودی ؟ مطمئنا" خیر .))

باید بگویم افتخارم این است که در جمعی که به مسلمانی توهین ناروا می شود و تهمت ناروا می زنند و فحاشی می کنند حضور نداشته ام.جمعی که خود را مسمان می دانند ولی انواع کلمات ناپسند را با دلایل واهی و زاییده فکر خود به مسلمانی دیگر نسبت می دهند و مسائلی که خود بهتر می دانی و بهتر است سکوت کنم.

7- گفتی ((و بدان چه کس در نظرات از شما حمایت می کنند کسانی که ایران را بدون اسلام می خواهند.))این نیز از آن نوع تهمتهاست .با چه حقی به خود اجازه می دهی من و همفکرانم را متهم کنی که ایران را بدون اسلام می خواهیم.البته این را اضافه کنم من ایران را بدون اسلام می خواهم اما بدون اسلامی که شما و امثال شما به وجود آوردید نه اسلام واقعی که کاملترین دین است و همواره می توان هزاران هزار نکته تازه در آن یافت.اسلامی که با رافت و گذشت و مهربانی با مردم برخورد می کند نه اسلامی که می خواهد پا قطع کند و ....

8- گفتی ((به هر حال سبزت را دوست ندارم)) .خوشحالک که سبزم را ذوست نداری زیرا آموخته ام هر کسی آزاد است آن گونه که دوست دارد بیاندیشد،دوست داشته باشد و انتخاب کند.و تمایلی ندارم همه را به زور چماق و توهین و افترا همسو با خود نمایم.

من هم سبز شما را دوست ندارم سبزی که هر سبزی غیر از خود را اموی می داند و می خواهد دست و پا قطع کند و به راحتی حکم ارتداد می دهد و خود را صاحب و مالک همه چیز و همه کس می داند .

ایرادات و اشکالات دیگرت باشد برای بعد.

فقط کمی تفکر کن.

در پناه حق

برچسب‌ها: , ,

نوشته شده در ۱۹:۲۰ توسط میثم معتمدنیا. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin